تخفیف ویژه انواع شیشه بالکن

فهرست مطلب

اگر قصد دارید که خانه خود را بازسازی کنید تا ظاهری متفاوت داشته‌باشید، این مقاله ممکن است به شما در تصمیم‌گیری در مورد چگونگی بهبود ظاهر بالکن خانه شما کمک کند؛

بنابراین برای اطمینان از اینکه شما می‌توانید چه نوع شیشه‌ای را برای بالکن خود در نظر بگیرید، ایده‌های جالب طراحی شیشه را گردآوری کرده‌ایم که نه‌تنها کاربردی هستند، بلکه بالکن شما را زیبا می‌کنند.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که انواع شیشه بالکن را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. همچنین اگر نگران سرمایه‌گذاری در استفاده از بالکن شیشه‌ای هستید،

می‌توانید این نگرانی‌ها را کنار بگذارید؛ زیرا پیشرفت سریع فناوری، منجر به اختراع انواع شیشه بالکن مقاوم شده‌است که نه‌تنها می‌توانند شرایط آب‌وهوایی شدید را تحمل کنند، بلکه به این راحتی نیز آسیب نمی‌بینند.

جهت ارتباط با مشاوران شیشه بالکنی کرج، با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر اصلی: ۳۳۵۲۳۲۰۷۰۲۶
شماره موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۵۷۴۹

 

انواع شیشه بالکن:

 

 

هنگام انتخاب شیشه برای بالکن خود، باید انواع شیشه بالکن (Types of balcony glass )را در نظر بگیرید. محبوب‌ترین گزینه‌ها شیشه‌های سکوریت، شیشه‌های چند لایه و شیشه‌های تزیینی هستند. شیشه سکوریت فوق‌العاده قوی است، شیشه چند لایه امنیت بالایی دارد و شیشه‌های تزیینی باعث زیبایی چندین برابر بالکن شما می‌شوند.

ما در این قسمت فقط ۳ نوع شیشه را نام بردیم؛ در ادامه این مقاله انواع شیشه بالکن را به شما معرفی می‌کنیم و توضیحات کاملی را نیز ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشد تا با انواع متفاوت شیشه بالکن آشنا شوید و اطلاعات خود را در این زمینه، افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آکوستیک:

ظاهر شیشه آکوستیک بسیار فریبنده است؛ زیرا ممکن است که شکننده به نظر برسد؛ اما کاملاً محکم است و در نتیجه آن را به انتخاب خوبی از میان انواع شیشه بالکن، تبدیل می‌کند. دارای یک‌لایه PVB است که به شیشه در نشکستن و به کاهش سروصدای خارجی نیز کمک می‌کند.

این نوع از شیشه با انواع فضای داخلی به‌خوبی هماهنگ می‌شود و بدون هیچ مشکلی، جلوه‌ای مینیمال و درعین‌حال پیچیده به نمای بیرونی خانه شما می‌بخشد. نیاز به نصب گریل یا کرکره اضافی را از بین می‌برد، زیرا خود شیشه بسیار قوی است و می‌تواند ضربه‌های سنگین را تحمل کند.

اگر می‌خواهید روی یک شیشه بادوام سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید شیشه‌های آکوستیک چند لایه مقاوم در برابر حرارت را انتخاب کنید که پایداری بالاتری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:شیشه بالکن تاشو

شیشه عایق:

 

یکی دیگر از انواع شیشه بالکن مقاوم، شیشه عایق است. این شیشه می‌تواند شامل دو یا چند پنل باشد که توسط هوا، آلومینیوم یا انواع دیگری، فضاهای اطراف لبه‌ها از هم جدا شده‌اند. محیط آن مهروموم شده‌است تا اطمینان حاصل شود که به‌راحتی شکسته نمی‌شود.

این ترکیب همچنین آن را به یک راه‌حل برای صرفه‌جویی در مصرف برق تبدیل می‌کند، بنابراین می‌توانید از آن در پنجره‌ها یا پنل‌های وسیع‌تر بالکن نیز استفاده کنید و قبض برق خود را کاهش دهید.

شیشه‌های عایق که یکی از بهترین انواع شیشه بالکن هستند، توسط شرکت‌هایی مانند AIS Glass (AIS IGU) ساخته شده‌اند و همچنین می‌توانند اشعه‌های مضر UV را مسدود کرده و در برابر فشار باد مستحکم هستند.

شیشه عایق ساخته شده به این روش کاملاً بادوام است و به‌راحتی آسیب نمی‌بیند و در نتیجه شما را از مشکل تعویض مکرر آن نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: شیشه کشویی برای بالکن

شیشه حرارت دیده و رنگی:

 

 

شیشه حرارت دیده یا سخت شده برای بالکن، یکی دیگر از انواع شیشه بالکن است که توسط اکثر کارشناسان توصیه می‌شود؛ زیرا ظاهر زیبا و استحکام را با هم ترکیب می‌کند تا بتوانید بدون نگرانی در مورد امنیت عزیزانتان از مناظر طبیعی لذت ببرید.

می‌توانید شیشه‌های حرارت دیده را با حاشیه‌ها یا نرده‌های فولادی ترکیب کنید و مطمئن شوید که بالکن شما بدون افزایش خطر شکستگی ناشی از ضربه، جذاب به نظر می‌رسد.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که معمولاً آفتاب شدید است، ممکن است بخواهید روی شیشه‌های رنگی، یکی از انواع شیشه بالکن، سرمایه‌گذاری کنید. این گزینه نه‌تنها یک‌لایه از به حریم خصوصی شما اضافه می‌کند، بلکه ثابت می‌کند که در جلوگیری از گرمای خورشید، بسیار مؤثر است، در نتیجه به کاهش دمای اتاق، بدون لطمه‌زدن به زیبایی کمک می‌کند.

بهترین بخش در مورد شیشه‌های رنگی این است که می‌توانید با سرمایه‌گذاری در رنگ‌های خاکستری، برنزی، آبی، سبز و طراحی منحصربه‌فرد بالکن خود، رنگ شادی را به بالکن خود اضافه کنید.

 

شیشه مات و انعکاسی:

 

 

یکی دیگر از طرح‌های شیشه‌ای که می‌تواند فوراً استایل و ظاهر بالکن شما را افزایش دهد، شیشه مات است. این شیشه محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا حریم خصوصی شما را افزایش می‌دهد، درحالی‌که نور کاملاً به داخل بالکن وارد می‌شود، به این معنی است که از دید عموم مردم پنهان می‌شوید.

شیشه مات با استفاده از تکنیک‌های برتر تولید شیشه ساخته شده‌است و همچنین در رنگ‌هایی مانند آبی، سبز و برنزه موجود است که زیبایی بالکن شما در کمترین زمان، چندین برابر می‌کند.

شیشه انعکاسی به دلیل طراحی منحصربه‌فردی که دارد، نه‌تنها برای چشم‌ها جذاب است، بلکه در تضمین حریم خصوصی افراد داخل بالکن و حفظ گرما نیز بسیار مؤثر است، محبوبیت پیدا کرده‌است.

شرکت‌هایی مانند Asahi India Glass Ltd، این شیشه‌ها را با استفاده از فناوری پوشش برتر تولید می‌کنند که وقتی با رنگ‌های درخشان ترکیب می‌شوند، منجر به یک راه‌حل کم‌مصرف انرژی همراه با زیبایی می‌شود که نه‌تنها برای چشم خوشایند است، بلکه دما را تا حدی تنظیم می‌کند.

 

گروه فنی مهندسی اکبرزاده

شرکت فنی مهندسی اکبرزاده از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را اغاز کرده است و در زمینه شیشه بالکنی تاشو، کابین دوش حمام، درب اتوماتیک شیشه ای، شیشه اسلایدینگ، سیستم تجاری، پارتیشن شیشه ای و …. فعالیت می‌کند .

جهت ارتباط با مشاوران شیشه بالکنی کرج، با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر اصلی: ۳۳۵۲۳۲۰۷۰۲۶
شماره موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۵۷۴۹

با افتخار روزانه ۳ الی ۵ پروژه اجرایی در سطح استان تهران و کرج را دارا می باشد. این شرکت با افتخار در اکثر نقاط کشور نمایندگی اجرایی سیستم بالکنی را دارا می باشد . شرکت فنی مهندسی اکبر زاده با کادر حرفه‌ای بزرگترین مجری سازه‌های شیشه‌ای لوکس در تهران و کرج می‌باشد.

 

سخن پایانی

در مجموع، ما سعی کردیم که انواع شیشه‌های بالکن را در این مقاله همراه با توضیحات مفید و مختصر، ارائه دهیم. شیشه‌ای کردن بالکن، یک راه‌حل عالی برای لذت‌بردن از زندگی در فضای باز است و درعین‌حال، خانه شما را مدرن و منحصربه‌فرد می‌کند و همچنین شما این فرصت را خواهیدداشت که مناظر باور نکردنی را ببینید.

بالکن‌های شیشه‌ای به‌راحتی می‌توانند متناسب با هر بودجه‌ای باشند. حال که اطلاعات زیادی را کسب کردید، می‌توانید با مشاوران شیشه بالکن امینی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم، در رابطه‌ با خرید شیشه بالکن را به شما ارائه دهند.

منابع:

  1. لینک

 

 

سوالات متداول

 

چه نوع شیشه ای برای بالکن من مناسب است؟

 

انتخاب نوع شیشه بالکن به عوامل مختلفی مانند نوع بالکن، نیاز شما و بودجه شما بستگی دارد. برای انتخاب نوع مناسب شیشه بالکن می توانید از مشاوره متخصصان استفاده کنید.

 

آیا می توان انواع شیشه بالکن را به صورت آنلاین سفارش داد؟

 

بله، می توانید شیشه بالکن را به صورت آنلاین از طریق وب سایت شیشه بالکنی کرج سفارش دهید.

چه ضمانتی برای انواع شیشه بالکن ارائه می شود؟

 

معمولاً برای  انواع شیشه بالکن ضمانت 1 تا 2 ساله ارائه می شود.

 

نصب انواع شیشه بالکن چقدر طول می کشد؟

 

نصب شیشه بالکن معمولاً در یک روز انجام می شود. البته این زمان به متراژ بالکن و نوع شیشه مورد استفاده بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان