مزایای شیشه تاشو بالکن

فهرست مطلب

گروه فنی مهندسی اکبرزاده با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و استانداردهای روز توانسته است محصولات نوین شیشه تاشو بالکن را تولید و عرضه کرده و آن‌ها در محل مدنظرتان تعبیه، نصب و اجرا کند. به نظر می‌رسد شیشه تاشو بالکن یکی از محصولاتی است که علاوه بر زیبایی ظاهری دارای مزایای بی‌شماری نیز می‌باشد. ما در این بخش از مقاله به برخی از مزایای این شیشه‌ها می‌پردازیم:


از مهم‌ترین مزایای شیشه بالکن بازشو باید به نمای زیبا و یکدست تمام شیشه‌ای آن اشاره نمود. این نما در عین یکدست بودن دید چندان نداشته و تقریبا پوشیده است. با این حال، از داخل فضا می‌توان فضای بیرونی را بدون هیچگونه مانع و یا ستون تماشا کرد.امروزه شیشه تاشو بالکن به دلیل عایق بودن در برابر صوت و حرارت یکی از ملزومات ساختمان‌های مسکونی و تجاری بدیل شده است. به نظر می‌رسد،

شیشه تاشو بالکن با عایق بودن در برابر صوت تا 70 درصد و عایق بودن در برابر حرارت تا 65 درصد توانسته به مثابه یک راه حل برای رفع مشکلات شهری عمل کند. این شیشه‌ها با نصب و اجرا می‌توانند تا حدود زیادی از ورود صدای شهری و همچنین نفوذ آلودگی‌ها جلوگیری کنند.این نوع شیشه‌ها به دلیل ساختار ضخیم و مقاوم باعث گردیده تا افراد حاضر در محل و ساکنین خانه بتوانند در تمام فصول از مزایای آن بهره مند شوند.

به طور مثال، در فصول بارشی سال می‌توان این شیشه‌ها را بست و از درزبندی آن‌ها مطمئن بود. ساختار شیشه تاشو بالکن به گونه‌ای است که از ورود ذرات حاصل از بارش باران و برف پیشگیری می‌کند.می‌توان گفت این شیشه‌ها به دلیل نوع ساختار از ورود پرندگان و لانه‌سازی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

اگرچه نظافت بسیاری از شیشه‌ها سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد اما شیشه بالکن بازشو به دلیل قابلیت تاشوندگی از سهولت در نظافت دو سویه برخوردار است.این شیشه‌ها علاوه بر زیبایی ظاهری دارای امنیت زیادی هم می‌باشند. زیرا نمی‌توان این شیشه‌ها را از سطح خارجی باز کرد و تنها باید از داخل آن‌ها را باز نمود.

با نصب و اجرای این گونه از شیشه‌ها می‌توان از یک فضای اضافی و بزرگ‌تر بهره برد. استفاده بهینه ار فضا می‌تواند جزء دیگر مزایای نصب و تعبیه شیشه بالکن بازشو باشد.اینگونه از شیشه‌ها قادرند تا در هر بالکن بدون هیچگونه محدودیت شکل و ظاهری نصب و اجرا شوند.

بنابراین، لازم نیست نگران اجرای آن‌ها بود.علاوه بر آنکه شیشه تاشو بالکن بنا به شکل باکن و یا تراس محدودیت اجرایی ندارند، می‌توان گفت ظاهر خود این محصولات هم محدود به شکل خاص و منحصر به فردی نیست. بنابراین، این شیشه‌ها به راحتی با هرگونه شکل و یا ظاهری نظیر دوار، زاویه‌ دار و… تولید و عرضه نمود.

این شیشه‌ها جدا از شکل به ظاهر پیچیده دارای کاربری آسان و مطابق هرگونه سلیقه‌ای می‌باشد.شیشه‌های متحرک ریلی دارای مقاومت بالا بوده و تقریبا نشکن هستند. از این رو، این شیشه‌ها برای خانه‌های دارای کودک و یا حیوان خانگی مناسب می‌باشند.
تمامی این مزیت‌ها را زمانی تجربه خواهید کرد که در گام اول طراحان متخصصی در این زمینه در اختیار داشته باشید تا فضا را طبق اصول معماری و زیبایی شناسی طراحی کنند.

امکان استفاده از رنگ‌های متنوع برای پانل‌ها وجود دارد و سلایق متفاوت را پوشش می‌دهد. گام دوم استفاده از کیفیت بالای یراق‌آلات است که کارآیی لازم برای سیستم تاشو بالکن داشته باشد و ایمنی را تضمین کنید ، در تهیه شیشه سکوریت نیز باید دقت لازم به عمل آید، گام بعدی مونتاژ و نصب است.

اگر کوچکترین اهمالی در این مرحله وجود داشته باشد از مزیت عایق بودن سیستم لذت نمی‌برید و ممکن است سیستم تاشو بالکن دچار خدشه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان